معرفی سایتهایی برای اسکن سایت جهت شناسایی بد افزار

سایت اسکن آنلاین ویروس

برای اسکن و شناسایی بدافزارها در وب‌سایت‌ها، می‌توانید از ابزارها و سرویس‌های معتبر و امن استفاده کنید. در زیر چندین سرویس و ابزار معرفی شده است که به شما کمک می‌کنند تا سایت‌های خود را اسکن کنید و بدافزارها را شناسایی کنید:

  1. Sucuri SiteCheck: Sucuri SiteCheck یک سرویس آنلاین رایگان است که به شما امکان می‌دهد سایت خود را اسکن کنید و بدافزارها، اسکریپت‌های مشکوک و مشکلات امنیتی را شناسایی کنید. (www.sitecheck.sucuri.net)
  2. VirusTotal: VirusTotal یک پلتفرم تحلیل بدافزار آنلاین است که از موتورهای مختلف آنتی‌ویروس استفاده می‌کند تا فایل‌ها و URLها را اسکن کند و گزارش‌هایی از نتایج تحلیل را ارائه می‌دهد.(www.virustotal.com)
  3. Google Safe Browsing: Google Safe Browsing ابزاری از گوگل است که به شما امکان می‌دهد وضعیت امنیتی وب‌سایت‌ها را بررسی کنید و اگر گوگل آنها را به عنوان مخاطره‌آفرین تشخیص دهد، به شما اعلام می‌کند.(https://transparencyreport.google.com/safe-browsing/search)
  4. Qualys SSL Labs: Qualys SSL Labs ابزاری برای اسکن امنیت SSL/TLS سایت‌ها است. این ابزار به شما ارزیابی کیفیت پیکربندی SSL سایت‌تان و مشکلات امنیتی آن را نمایش می‌دهد.(www.ssllabs.com/ssltest/)
  5. Norton Safe Web: Norton Safe Web از Norton، یک آنتی‌ویروس معروف، ابزاری است که به شما اجازه می‌دهد تا سایت‌ها را برای بدافزارها و تهدیدات امنیتی اسکن کنید.(www.safeweb.norton.com)

توجه داشته باشید که امنیت سایت شما نیاز به مراقبت مداوم دارد، بنابراین بهتر است به روز رسانی‌های مورد نیاز را انجام داده و از ابزارهای امنیتی استفاده کنید تا سایتتان را محافظت کنید.

این صفحه را به اشتراک بگذارید

Amir Karimi

Amir Karimi

آشنایی با دیجیتال مارکتینگ رو از مجتمع فنی شروع کرد و دوره ی مدیریت بازاریابی آنلاین رو با نمره 95 از 100 به پایان رسوند. خستگی ناپذیری ایشون قوت قلبی برای تیم طراح ناب هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراح ناب رو در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پر بازدید ترین مقالات طراح ناب

جدیدترین اخبار دیجیتال مارکتینگ

عضو خبرنامه ی هفتگی طراح ناب شوید

خبری از پروموشن فروش نیست، فقط اطلاعات و چالش های جذاب دنیای دیجیتال مارکتینگ رو با شما به اشترا می گذاریم

دسته بندی ها

Tarahe Nab

مقالات مشابه

پلتفرم EWOK

پلتفرم EWOK

پلتفرم EWOK یک ابزار تست نرم افزاری است که توسط گوگل توسعه یافته است که بر تست کارآمد و موثر اپلیکیشن های موبایل و وب

sxo چیست و چه تاثیری در سئو داره

sxo چیست ؟ چرا مهم است؟

تا حالا شده روی لینک صفحه اول گوگل کلیک کنید و از سایتی که دیدید ناامید بشید؟ صفحات با سرعت لود پایین، ظاهری نامناسب برای